KUBOTA B1-17 Bulltra odma
Re: KUBOTA B1-17 Bultra odma
Widziałem już te pliki pdf. Ale wielki dzięki.
Re: KUBOTA B1-17 Bultra odma
Dzisiaj zdobyłem przyrząd do mierzenia ciśnienia . Po badaniu opiszę co i jak wykonałem .Zakupiłem naftę do zapieczony pierścieni .
Re: KUBOTA B1-17 Bultra odma
Hej, ciekaw jestem wyników tej kuracji naftą bo zamierzam także jej spróbować w swoim kabrio.
Opowiedz dokładnie jak to zrobiłeś bo ja chcę ją wlać przez gniazda świec żarowych.
Pozdr
Zbyszek
Opowiedz dokładnie jak to zrobiłeś bo ja chcę ją wlać przez gniazda świec żarowych.
Pozdr
Zbyszek
Petra
Kubota GL23
Kubota GL23
Re: KUBOTA B1-17 Bultra odma
Więc Przystępując do mierzenia ciśnienia należy dostać się do świec żarowych lub wtryskiwaczy . Po zdemontowaniu kolektora dolotowego ;przewodów paliwowych ;świeczek . Należy w otwór po świecy wkręcamy końcówkę i montujemy manometr . Włączamy rozrusznik {pompa stop }do momentu aż wskazówkowa nie zmienia położenia ok 10-15 obr wału . Powtarzamy czynność na każdy cylinder .
Próba na zimnym silniku I 18 bar II 24 bar III 26 bar .
pierwszy
drugi
trzeci
Próba olejowa : do każdego cylindra wlewamy ok 5-8 ml oleju silnikowego montujemy miernik i mierzymy.wynik I 25bar II 29 bar III 32 bar
Po zdemontowaniu przyrządu wlewamy ok 10-15 ml nafty i pozostawiamy 1-2 h obracamy wałem kilka razy, ponownie zalewamy itd.
Te czynności wykonałem wczoraj wieczorem .
Próba na zimnym silniku I 18 bar II 24 bar III 26 bar .
pierwszy
drugi
trzeci
Próba olejowa : do każdego cylindra wlewamy ok 5-8 ml oleju silnikowego montujemy miernik i mierzymy.wynik I 25bar II 29 bar III 32 bar
Po zdemontowaniu przyrządu wlewamy ok 10-15 ml nafty i pozostawiamy 1-2 h obracamy wałem kilka razy, ponownie zalewamy itd.
Te czynności wykonałem wczoraj wieczorem .
Ostatnio zmieniony 23 lut 2014, 15:05 przez k_sit, łącznie zmieniany 3 razy.
Re: KUBOTA B1-17 Bultra odma
Krzysiek, coś nie tak z twoją fotką! Nie da się otworzyć, sprawdż sam na podglądzie.
Zbyszek
Zbyszek
Petra
Kubota GL23
Kubota GL23
Re: KUBOTA B1-17 Bultra odma
Dzisiaj pomierzyłem na zimnym silniku I 22 bar II 25 bar III 28 bar. Po skręcałem przewody i uruchomiłem silnik by trochę ruszyły się pierścionki .Po nagrzaniu silnika z odmy wydobywały się tylko opary nafty na wolnych obrotach ,zaś na wyższych nie było nic widać by coś dymiło . Prawdo podobnie lekarstwo poskutkowało .Mam nadzieję że ruszę się wszystkie .
Re: KUBOTA B1-17 Bultra odma
Poskładałem Kubota jest troszeczkę żywszy .Nawet odpalił bez podgrzania świeczek . Pojeżdżę trochę by nafta z oleju odparowała .
Macie jakieś sugestie odnośnie środka Ceramizer
Macie jakieś sugestie odnośnie środka Ceramizer
- marekspectra
- Posty: 2579
- Rejestracja: 31 sty 2013, 17:16
- Lokalizacja: Beskid Niski (Podkarpacie)
Re: KUBOTA B1-17 Bultra odma
Zapodałeś ważny temat - dzięki piękne. Miałbym tylko prośbę o powiększenie fotek z całej operacji. Te są zbyt małe i niewiele na nich widać - byłbym wdzięczny za zmnianę.
Cieszę sie że sie poprawiło i że jst lepiej. Mam pytanie czy rególowałeś (sprawdzałeś) luz zaworowy przed tą operacją?
Co do Ceramizera to wiem tylko tyle co z netu - czyli nic konkretnego niestety.
Cieszę sie że sie poprawiło i że jst lepiej. Mam pytanie czy rególowałeś (sprawdzałeś) luz zaworowy przed tą operacją?
Co do Ceramizera to wiem tylko tyle co z netu - czyli nic konkretnego niestety.
KubotaL22 BF300 kuhnGMD33 EFG145 glebaRS1351 pług2skib sadzarka kopaczka i inne
Re: KUBOTA B1-17 Bultra odma
Nie mam pojęcia co stało się z wielkością fotek zapodałem w 800x600 Chciałem zmienić nie da rady to samo .Chyba opis jest odpowiedni ,jeśli czegoś nie wiecie walcie z pytankiem .Zapewniam udzielić odpowiedzi odnośnie swoich postępowań.
Ostatnio zmieniony 23 lut 2014, 15:12 przez k_sit, łącznie zmieniany 1 raz.
Re: KUBOTA B1-17 Bultra odma
Wiem jak je zmienić; parametr / s / np {https://lh6.googleusercontent.com/-5DTi ... C02162.JPG[/img]
/s128/ zmieniamy na /s600/ .
/s128/ zmieniamy na /s600/ .