Ogłoszenie testowe o nowościach. Więcej informacji wkrótce.

Rozdzielacz hydrauliczny z zatrzaskiem.

Regulamin forum
Nowi forumowicze - proszę przywitać sie w Powitalni - zakładając nowy temat. W tytule proszę wpisać swój nick i model traktorka który posiadacie. Jesli nie masz jeszcze swojej maszyny - nic nie pisz, zostaw puste pole.

W tresci powitalnego posta napisz kilka słów o sobie, jaki masz traktorek, jakie maszyny (fotki mile widziane) do czego , do jakich zajęć , jakiej produkcji ich używasz. Podaj województwo w którym mieszkasz.

Jesli myślisz dopiero o zakupie ,napisz z jakim sprzetem miałeś wczesniej do czynienia.
KoFerm

Rozdzielacz hydrauliczny z zatrzaskiem.

Post autor: KoFerm » 12 maja 2025, 18:45

Jestem zielony w te hydrauliczne klocki, więc:

Traktorek Farmtrac 26.
Mam z tyłu zewnętrzny jednosekcyjny rozdzielacz hydrauliczny z zatrzaskiem. Podobno zatrzask w rozdzielaczu jest mile widziany przez firmy komunalne np. do załączania stałej pracy szczotki napędzanej hydraulicznie.

Tak jak napisałem wyżej, rozdzielacz jest jednosekcyjny i posiada dwa gniazda do wpinania zewnętrznych maszyn- oznaczone jako A i B.
Do rozdzielacza dochodzi przewód hydrauliczny z pompy i jest wpięty w wejście oznaczone P.
Od rozdzielacza odchodzą dwa przewody hydrauliczne- od wyjścia oznaczonego jako T (zapewne bezpośrednio do skrzyni) oraz od wyjścia oznaczonego jako C (zapewne do tylnego TUZ’a.)

W bliźniaczym traktorku oglądałem dwa dni temu tylny rozdzielacz bez zatrzasku (taki bym chciał- najchętniej dwusekcyjny). Podłączony jest on za pomocą tylko dwóch przewodów - Jeden idzie od pompy, drugi biegnie do TUZ’a. Trzeciego przewodu BRAK. Dlaczego ?

Czy przeróbka rozdzielacza z zatrzaskami na taki bez zatrzasków to jest duży problem ?