Strona 2 z 2

Re: Historia budowy przyczepy dwuosiowej

: 07 maja 2023, 14:25
autor: Boguś
AKT III - GÓRNA RAMA I PODŁOGA

Podobnie jak rama dolna, górna również zrobiona jest z profilu 50x50x4. W narożnikach wspawane są profile co umożliwia wyjęcie wszystkich słupków i burt, wtedy przyczepa staje się platformą. Daje to też możliwość modyfikacji przyczepy np. wstawienie kłonic do drewna, wysokich burt/ramek z przodu i z tyłu do przewozu bel siana itp.

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Re: Historia budowy przyczepy dwuosiowej

: 07 maja 2023, 14:56
autor: Boguś
AKT IV - SIŁOWNIK WYWROTU

Ponieważ moja przyczepa jest niska zamiast zwykłego siłownika teleskopowego, zdecydowałem się na siłownik nożycowy (finalnie wyszło że zyskałem na prześwicie bardzo bardzo niewiele, albo nawet nic :D)

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Re: Historia budowy przyczepy dwuosiowej

: 07 maja 2023, 17:39
autor: yanmarf17d
Po trzech aktach nie mogę się doczekać finału. Ciekawe rozwiązania i wzorowa prezentacja

Re: Historia budowy przyczepy dwuosiowej

: 08 maja 2023, 09:39
autor: marcin94
Profesjonalne wykonanie, mógłbym przeglądać te zdjęcia bez końca ;) Ale zastanawia mnie jedna rzecz - zawieszenie. Wszystkie koła zrobione są na sztywno? Jak to będzie się sprawdzać przy jeździe po nierównościach? Chyba ominął nas etap zacisków hamulcowych ;)

Re: Historia budowy przyczepy dwuosiowej

: 08 maja 2023, 16:17
autor: Boguś
Jeśli chodzi o zawieszenie, to zakładam że sam balon opony załatwi sprawę, jeździć będzie raczej po równym, jeśli się okaże że zbyt często będzie jechać na 3 kołach, to pomyśle o modyfikacji. Hamulce będą w osobnym akcie :)

Re: Historia budowy przyczepy dwuosiowej

: 03 sty 2024, 19:51
autor: Mrok
Jak tam sytuacja z przyczepą? Gotowa?