Rozdzielacze łączy się tak jakby dokładając sekcję do istniejącego rozdzielacza. Czyli: w N pierwszego rozdzielacza wkręcasz tuleję ciśnieniową (po to by na ty wyjściu uzyskać ciśnienie robocze) i przewodem łączysz do P następnego rozdzielacza. Spływ oleju z rozdzielacza wyjściem T za pomocą przewodu (bez żadnego zaworu zwrotnego). Spływ tzw "swobodny" z najlepiej z każdego rozdzielacza zrobić oddzielnie. Jedynym sensownym miejscem zrzutu oleju ze rozdzielacza jest zbiornik a najczęściej w japońcach jest nim skrzynia biegów ( zostało już tu przez kolegę TooSlow wskazane).
Re: Hydraulika w Kubocie - Dodatkowa Zewnętrzna
: 16 lut 2021, 13:57
autor: marekspectra
Na filmiku kolega prezentuje przyczepkę, ale jest też fragmnet o hydraulice zew zamontowanej na małym yanmarku , dobrze to ogarniete wiec polecam:
Mam pytanie dotyczące montażu hydrauliki. Czytałem informacje na forum i pojawiły mi się pewne pytania. Chciałem zamontować rozdzielacz 3 sekcyjny w Kubocie A211N.
Znalazłem przykład podłączenia rozdzielacza w firmie gdzie kupowałem ciągnik Traktory.com z Rzeszowa i mam wątpliwości co do poprawności podłączenia. By wpiąć się w układ, za pompą jest Gniazdo bloku hydraulicznego, gdzie po wymianie pokrywy można wpiąć węże. Tylko według ich montażu podpięli zasilanie P i wyjście T. A jeżeli dobrze rozumiem to do gniazda bloku hydraulicznego powinni podpiąć wąż z wyjścia ciśnieniowego N poprzez tuleje ciśnieniową, a wąż z gniazda T powinni wpiąć przy zbiorniku/ skrzyni jako swobodny spływ ?
Drugie pytanie, jakiej średnicy stosować przewody. Rozdzielacz będzie 40l.
Dziękuje za odpowiedzi
Re: Hydraulika w Kubocie - Dodatkowa Zewnętrzna
: 27 gru 2021, 08:48
autor: k_sit
Witaj temat wałkowany . I tu firmy nadal są nie do uczone . Co do przewód to przy rurkach stalowych zew fi 10-15 z elastycznymi to mniej więcej podobny przekrój tylko że wew .