Strona 1 z 1

Iseki TA527F vs piotrbpm

: 01 wrz 2020, 16:00
autor: piotrbpm
Przeglądając jak co dzień olx natrafiłem na taki model w zaprzyjaźnionej firmie selltech .
Obrazek
Iseki TA527F z rodziny ,,7" 3 cyfrowy TA to dość nowoczesny i komfortowy traktorek o wysokiej mocy .
Rodzina ,,Ta" z końcówką 7 reprezentowana jest przez modele 337, 357, 417, 437, 467, 527 i 607.
Mi trafił się prawie największy bo aż 52 -konny .
Silnik o symbolu 4JB1 ISUZU w tym egzemplarzu przekazuję 52KM na wałek wom .
Jednostka 4 cylindrowa z pompą wtryskową zewnętrzną co ciekawe pompa smarowana olejem z silnika bez dodatkowego zbiorniczka do samosmarowania .
Model tego silnika stosowany w Isuzu troper 2.8D tylko w Iseki nie ma turbo więc żywotność i niskie wyżyłowanie silnika dadzą dużą żywotność .
Jeśli chodzi o silnik i sprawy z nim związane to na pierwszy ogień poszedł olej z filtrem 10w-40

Do braków silnikowych zaliczył bym brak końcówki rury wydechowej ,zamówiłem potrzebne elementy aby koniec wydechu wystawał po za maskę i majestatycznie stał :)


Udało się znaleźć filtr paliwa który jest puszkowy ,przyznam się że pierwszy raz się z takim spotkałem w traktorku japońskim

Z filtrem powietrza nie było problemu :)

cdn

Re: Iseki TA527F vs piotrbpm

: 10 wrz 2020, 14:39
autor: piotrbpm
Zregenerowałem (piaskowanie ,malowanie ,spawanie ) podstawę pod akumulator , elementy ramki z racji pracy z kwasem często korodują .


Do testów polowych potrzebowałem od razu haki aby można było ciągać polskie maszyny .
Zakupione kule z fi 22 dla glebogryzarki oraz z fi 28 dla innych maszyn

Re: Iseki TA527F vs piotrbpm

: 19 wrz 2020, 10:20
autor: piotrbpm
Niestety brakowało końcówki wydechu ,musiałem zmierzyć się z takim wyzwaniem .


Przedni most otrzymał nowy olej ,stary dość ciemny dlatego za jakiś czas operację trzeba powtórzyć .
Co ciekawe korki spustowe tylko po lewej prawej stronie brak korka spustowego na środku co moim zdaniem jest wadą .


W ciągniku zamontowane oryginalne siedzenie materiałowa ,troszkę zużyte dlatego postanowiłem zamontować amortyzowane może nie górnej klasy ale efekt jest zdumiewający jeśli chodzi o komfort .



Stare radio było z jednym w dodatku spalonym głośniku ,zainstalowałem nowe bardziej nowoczesne radio/cd/usb oraz dwa głośniki




oświetlenie też wymagało ode mnie nakładu pracy i nowych części


Siłowniki gazowe drzwi też wywiesiły białą chorągiewkę i musiały opuścić swoje miejsce ,na szczęści udało dobrać się siłę oraz skok


Re: Iseki TA527F vs piotrbpm

: 24 wrz 2020, 09:00
autor: piotrbpm
Zabrałem się wreszcie za zaczep ,brak jego nowemu właścicielowi sprawiam by kłopot a tak dwa popołudnia i jest .
Zdecydowałem się na prosty wysuwany w 3 położeniach w zależności od obciążenia dyszla .


Dorobiłem też brakujący element mocowanie cięgła górnego (łącznika)

Re: Iseki TA527F vs piotrbpm

: 24 wrz 2020, 11:43
autor: jarekstryszawa
Fajny materiał!

Re: Iseki TA527F vs piotrbpm

: 24 wrz 2020, 19:41
autor: piotrbpm
Dzięki sukcesywnie będę dodawał jak coś naprawie czy udoskonalę .

Re: Iseki TA527F vs piotrbpm

: 29 wrz 2020, 19:21
autor: piotrbpm
Oczywiście nie zapomniałem o wspomaganiu :) czyszczenie filtra siatkowego+olej wlałem hydrauliczny 46 ilość około 2l

Olej w skrzyni biegów