Strona 2 z 5

Re: WSPOMAGANIE UKŁADU KIEROWNICZEGO

: 07 sty 2016, 22:14
autor: toku74
Zakładaj orbitrol. Ilość obrotów kierownicy zależna od wielkości orbirolu i średnicy siłownika. Do orbitrolu zakładasz wałek- uniwersalny orbitrolowy, parę przewodów hydraulicznych. Może być pompa od TUZ. Orbitrol chodzi na 160bar, tylko trzeba byłoby założyć dzielnik ciśnienia. Z osobną pompą też będzie chodził. Pompa np. NSZ 10, bo najtańsza, lub jakaś wspomagania od osobówki - dają ok. 90 bar.

Re: Wspomaganie układu kierowniczego

: 08 sty 2016, 16:12
autor: pawełddz
ok a orbitrol taki 100cm3 wystarczy???
Patrzyłem na taki:
http://allegro.pl/orbitrol-100-rb-100-b ... bi_c=53322
Myślę, że podoła. Pompę hydrauliczną też posiadam jest mała ale myślę, że wystarczy. Daje ciśnienie 300bar bo sprawdzałem. Ale jaki ma ona przepływ to nie mam pojęcia. Może wystarczy. I siłownik też posiadam tylko że skok jest większy niż skręt a jak kolega wcześniej pisał najlepiej taki skok jak skręt. zaraz zrobię foto pompy i pokaże jaka jest.

Re: Wspomaganie układu kierowniczego

: 08 sty 2016, 17:23
autor: pawełddz
A pompę mam taką jak na fotce. Może i zdjęcia nie są przejrzyste ale jest zamontowana a dostępu to tam nie ma

Re: WSPOMAGANIE UKŁADU KIEROWNICZEGO

: 08 sty 2016, 17:33
autor: Łogrodnik
Fuszerkę wyczuwam :ugeek:
Te przewody od pompy to koniecznie do wymiany.
Takim to ogródek można podlewać.

Re: Wspomaganie układu kierowniczego

: 08 sty 2016, 17:52
autor: pawełddz
Był założony oryginał tylko, że w lesie przy gałęziach przetarł się i i dlatego te 2 są od wody. niestety na szybko się ratujemy czy możemy. A to jest w pojeździe, który sam budowałem od podstaw. Dlatego też estetyki to tam brak. Miał robić nie wyglądać:)

Re: WSPOMAGANIE UKŁADU KIEROWNICZEGO

: 08 sty 2016, 18:01
autor: Łogrodnik
Myślałem, że w twoim Iseki :P
Jak tak to sorry, nie mniej jednak warto je zmienić.
Co do orbitrolu to powinien być ok, jednak tutaj poprosimy o opinie specjalistów.

Re: WSPOMAGANIE UKŁADU KIEROWNICZEGO

: 08 sty 2016, 20:56
autor: toku74
Wstaw mniejszy. 50 lub mniejszy. Będzie bardziej precyzyjny. Na 100 może być "dziki".

Re: Wspomaganie układu kierowniczego

: 09 sty 2016, 13:47
autor: pawełddz
Dziś odkręciłem osłony od silnika i po obejrzeniu miejsca na pompę pojawił się problem. Gdzie ją można włożyć, bo przy pasku klinowym brak miejsca. Kurczę trochę będzie jednak problemu. i dodaje zdjęcia może ktoś z Was będzie miał pomysł gdzie i jak ją można wcisnąć.

Re: WSPOMAGANIE UKŁADU KIEROWNICZEGO

: 09 sty 2016, 14:01
autor: toku74
A to pod pompą wtryskową to nie pompa oleju hydraulicznego?. Jak tak to pod nią się podepnij przez dzielnik przepływu.

Re: WSPOMAGANIE UKŁADU KIEROWNICZEGO

: 09 sty 2016, 14:07
autor: piotrbpm
Zobacz czy jest miejsce pod chłodnicą aby zasilić się prosto z wału ,nie raz jest koło pasowe z otworami pod sprzęgło :)