Podczas takowej pory wziąłem się za przegląd podnośnika w celu zlikwidowania przecieków na wałku ramion . Z myślą wymiany oleju . Po rozkręceniu i zdjęciu pokrywy mostu w raz podnośnikiem . Pomyślałem nad sprawdzeniem uszczelnienia tłoka bo podejrzewałem nieszczelność . Jak się okazało na tłoku w uszczelnieniu są braki i jest nadmierny luz w kanale . Co skutkowało przeciskaniem się oleju pomiędzy oringem . Postanowiłem że złoże pakiet na tłok ewentualnie wymienię uszczelnienie . Jak widać ma obrazku jest tam oring i prowadzenie (biały element ) .Kanał ma 9 mm a oring i prowadzenie 7mm brak jednego prowadzenia skutkowało drganiem zawieszanych narzędzi ,gdyż elektronika dążyła do utrzymania zadanej wysokości. Pojechałem do sklepu ale nie mieli takowych uszczelnień więc zaproponowali mi o 1mm większe typ UN . Jednak zastosowałem dwa typ U2 wysokości 5mm i oszlifowałem po 0,5 mm . Jak by ktoś nie rozumiał oznaczeń U UN tu link http://ssr.wroc.pl/?pierscienie-uszczel ... u6-un-v,15.
Zobaczymy jak się sprawdzi . Doszły jeszcze wymiany oringów na korpusach filtra ,elektrozaworu i deklu siłownika .
kolejna sprawa to pierścienie uszczelniające na wałku .Na pierwszy rzut wyglądały jak zimeringi bez sprężynek ale udało mi się dobrać zimerink o tych samych wymiarach .
Kubota Bulltra B1 - 17 Podnośnik regeneracja
Kubota Bulltra B1 - 17 Podnośnik regeneracja
Ostatnio zmieniony 06 gru 2015, 12:10 przez k_sit, łącznie zmieniany 1 raz.
Re: Podnośnik regeneracja
Podczas remontu podnośnika mam zamiar przejrzeć rozdzielacz . Odkryłem na deklu zawór przeciążenio-upustowy . To ten otworek w górnej części i z boczną śrubą za którą znajduje się zawór stożkowy. Rurka upustowa do skrzyni . Oprócz tego znajduje się tam jeszcze zawór dławiący (sterowanie szybkością opadania )
Re: Kubota Bulltra B1 - 17 Podnośnik regeneracja
To niebieskie uszczelnienie nie powinno pracować na tłoku .Osadzą się je w główce siłownika i tylko wewnętrzna cześć pracuję ruchem posuwisto zwrotnym .Jak takie uszczelnienie będzie pracowało odwrotnie nie wiem ,oryginał to oring dla uszczelnienia i 2x prowadnica z tworzywa i nie ma prawa przeciekać (oczywiście całość jest tak zrobiona że olej może nie co przeciekać i nic z tym nie zrobisz )
Uszczelnienia ramion zrobiłem w Iseki tak samo bo nie dałem rady kupić oryginału .
Uszczelnienia ramion zrobiłem w Iseki tak samo bo nie dałem rady kupić oryginału .
https://www.youtube.com/user/piotrbpm/videos
B7001D,YM2000,YM2210,YM2000B,B8200D,B1550D,YM2310D,YM2420D,D238F,
YM2210D,B1702D,L3200F,B1902D,FX335D,F215D,GL32D,L4150D,FX24D,B2150HD,TA527F,TA530F
B7001D,YM2000,YM2210,YM2000B,B8200D,B1550D,YM2310D,YM2420D,D238F,
YM2210D,B1702D,L3200F,B1902D,FX335D,F215D,GL32D,L4150D,FX24D,B2150HD,TA527F,TA530F
Re: Kubota Bulltra B1 - 17 Podnośnik regeneracja
Tego niebieskiego nie zastosowałem gdyż jest za duże . A co do pracy może być zastosowane w tą i druga stronę czyli pracując wew i zew..Zastosowałem coś w podobne tylko z gumy i niższe.