Yanmar AF220s
Re: Yanmar AF220s
Jak ten osad jest brązowy to zobacz bak czy nie masz niespodzianek i wody z rdzą. Nie daj sobie wcisnąć kitu domagaj się naprawy a nawet wymiany lub zwrotu gotówki. I gdzie rzetelne firmy na każdym kroku oszukują .
Re: Yanmar AF220s
W baku była rdza, filtr widać nowy, ale nie przepłukali układu i wygląda jak wygląda.
Re: Yanmar AF220s
Kontrolka pokazuje brak ładowania, świece się nagrzewają, akumulator pełny, oświetlenie działa - problem chyba po stronie rozrusznika?
Jeszcze jeden kwiatek wąż zasilający/powrotny rozdzielacz hydrauliki tuż pod wałkiem przedniego napędu Tu tez chyba można było wpiąć się bezpośrednio w ten dekiel skoro już przecięli tą rurkę
Jeszcze jeden kwiatek wąż zasilający/powrotny rozdzielacz hydrauliki tuż pod wałkiem przedniego napędu Tu tez chyba można było wpiąć się bezpośrednio w ten dekiel skoro już przecięli tą rurkę
Ostatnio zmieniony 03 mar 2015, 15:40 przez Miecho, łącznie zmieniany 1 raz.
- marekspectra
- Posty: 2579
- Rejestracja: 31 sty 2013, 17:16
- Lokalizacja: Beskid Niski (Podkarpacie)
Re: Yanmar AF220s
Rzetelny sprzedawca , jesli nawet popełni błędy, tym sie różni od "nie rzetelnego" że za wyłapane błędy przeprasza i bezzwłocznie je usuwa. Często z miłym gestem w postaci jakiegoś gadzetu w formie zadość uczynienia za kłopot.
Jestem ciekaw jak podejdzie to tego tematu Firma BOSS.
Jestem ciekaw jak podejdzie to tego tematu Firma BOSS.
KubotaL22 BF300 kuhnGMD33 EFG145 glebaRS1351 pług2skib sadzarka kopaczka i inne
Re: Yanmar AF220s
Nie lubię się powtarzać ale bałaganu z tą hydrauliką,jakie niechlujstwo . Dobre że wałek go nie przetarł bo do chatki jak strongmen na lince holować go byś musiał. Zrób zdjęcie alternatora i rozrusznika .
- jarekstryszawa
- Posty: 517
- Rejestracja: 21 lis 2014, 17:52
- Lokalizacja: Stryszawa
- Kontakt:
Re: Yanmar AF220s
Ten czerwony silikon pod miską świadczy o jej zdejmowaniu przez naszych fachmanów?
jeżeli wiesz dokąd idziesz nie musisz się spieszyć https://www.facebook.com/jarekstryszawa
Re: Yanmar AF220s
Tak, wszędzie pełno tego czerwonego uszczelniacza, z tyłu, z przodu, przy przekładniach, skrzyni biegów, zwolnice przy kołach itp.
Znalazłem w InterCars filtr paliwa, koleś w ciągnikowym od razu stwierdził, że to element "samochodowy". Pierwszy sprzedawca puścił by mnie na drzewo, ale kierownikowi chciało się dokładniej poszukać symboli, a potem w bazie się znalazł identyczny za całe 21zł Rozrusznik?? Pierwsza propozycja jaka padła - spiąć na krótko zabezpieczenie z pod sprzęgła
Jutro ma być u mnie mechanik, zobaczymy co z tego wyjdzie.
Znalazłem w InterCars filtr paliwa, koleś w ciągnikowym od razu stwierdził, że to element "samochodowy". Pierwszy sprzedawca puścił by mnie na drzewo, ale kierownikowi chciało się dokładniej poszukać symboli, a potem w bazie się znalazł identyczny za całe 21zł Rozrusznik?? Pierwsza propozycja jaka padła - spiąć na krótko zabezpieczenie z pod sprzęgła
Jutro ma być u mnie mechanik, zobaczymy co z tego wyjdzie.
Re: Yanmar AF220s
ja bym się tego zabezpieczenia nie pozbywał, ze względów bezpieczeństwa.
Re: Yanmar AF220s
Najpierw sprawdziłem wszystkie bezpieczniki - były OK.
Rozebrałem osłony kolumny kierowniczej, aby dostać się do wtyczek od zabezpieczenia. Rozłączyłem, zmostkowałem i traktor odpalił. Zabezpieczenie mechanicznie działa, w środku nic nie słychać, na zewnątrz kable zalane plastikiem, zesztywniałe, izolacja popękana, wszystko równo pomalowane farbą Teraz muszę wykombinować nowe zabezpieczenie.
W skrzynce bezpiecznikowej i wtyczkach w kolumnie masa tłustego kurzu - jedyne oryginalne, nie myte i niemalowane miejsca.
Kolumna kierownicza jest cała ulana olejem, wcieka gdzieś na górze pod kołem sterowym. Jak zdjąłem osłony to kapał swobodnie, a oryginalnie ścieka po obudowie silnika? Nadal nie wiem co jest przyczyna palenia się lampki ładowania, o dopaleniu zapala się przy zwiększaniu obrotów tak koło 1500, ale jak pochodził 20min to się pali już na najmniejszych obrotach ok 1000.
Może zrobić z tego temat do elektryki?
Rozebrałem osłony kolumny kierowniczej, aby dostać się do wtyczek od zabezpieczenia. Rozłączyłem, zmostkowałem i traktor odpalił. Zabezpieczenie mechanicznie działa, w środku nic nie słychać, na zewnątrz kable zalane plastikiem, zesztywniałe, izolacja popękana, wszystko równo pomalowane farbą Teraz muszę wykombinować nowe zabezpieczenie.
W skrzynce bezpiecznikowej i wtyczkach w kolumnie masa tłustego kurzu - jedyne oryginalne, nie myte i niemalowane miejsca.
Kolumna kierownicza jest cała ulana olejem, wcieka gdzieś na górze pod kołem sterowym. Jak zdjąłem osłony to kapał swobodnie, a oryginalnie ścieka po obudowie silnika? Nadal nie wiem co jest przyczyna palenia się lampki ładowania, o dopaleniu zapala się przy zwiększaniu obrotów tak koło 1500, ale jak pochodził 20min to się pali już na najmniejszych obrotach ok 1000.
Może zrobić z tego temat do elektryki?
Re: Yanmar AF220s
Najprawdopodobniej kończą się szczotki ale może być kilka innych przyczyn,trzeba rozebrać alternator i obejrzeć/pomierzyć i będzie jasność. Miałem podobnie w moim iseki i okazało się że z nieszczelnej pompy wodnej chlapało płynem do altka i zeżarło diody wzbudzenia, po wymianie ładuje super.