Na zimnym leciutko chodzi, jedynie na max skręconych kołach tak ''miauczy'' i w tym momencie więcej piany. Przyznaje że z siłownika nie spuściłem oleju. Przy wymianie spuściłem olej ze zbiornika, zalałem do pełna powrót w wiadro i kręciłem. Może faktycznie trzeba do zera ze wszystkich zakamarków po zpuszczać i od nowa zalać i odpowietrzyć.Czy ubywa oleju ? Jeśli tak to on się odpowietrza i zaczym to się zrobi to może tak być z bąbelkami . Czy jest jakiś opór przy skręcaniu? Aż siłownika też wypuściłem olej?
Branson 4020, luz w kierownicy i dziwne odglosy.
Re: Branson 4020, luz w kierownicy i dziwne odglosy.
Branson 4020
Re: Branson 4020, luz w kierownicy i dziwne odglosy.
Może w zakamarkach pozostał jakiś syf i podchodzi zatykając
kanały w orbitrolu ,tam jest pompka ręczna tj napędzana przez kierownicę . Jak byś odkręcił przewody na siłowniku i spróbować czy ona pompuje olej ,być może coś się podstawia . Należało by też sprawdzić ciśnienia w układzie przed i za pompą . Przede wszystkim dobrze odpowietrzyć siłownik i sprawdzić przewody czy maja drożność .
kanały w orbitrolu ,tam jest pompka ręczna tj napędzana przez kierownicę . Jak byś odkręcił przewody na siłowniku i spróbować czy ona pompuje olej ,być może coś się podstawia . Należało by też sprawdzić ciśnienia w układzie przed i za pompą . Przede wszystkim dobrze odpowietrzyć siłownik i sprawdzić przewody czy maja drożność .
Re: Branson 4020, luz w kierownicy i dziwne odglosy.
Branson 4020
Re: Branson 4020, luz w kierownicy i dziwne odglosy.
Odkręcasz siłownik od hydrauliki aby można było jakieś 3 mm wbić dławice do środka i w tym zagłębieniu jest takie zabezpieczenie z drutu .Jak wyjmiesz to możesz dławicę wyjąć na zewnątrz .
https://www.youtube.com/user/piotrbpm/videos
B7001D,YM2000,YM2210,YM2000B,B8200D,B1550D,YM2310D,YM2420D,D238F,
YM2210D,B1702D,L3200F,B1902D,FX335D,F215D,GL32D,L4150D,FX24D,B2150HD,TA527F,TA530F
B7001D,YM2000,YM2210,YM2000B,B8200D,B1550D,YM2310D,YM2420D,D238F,
YM2210D,B1702D,L3200F,B1902D,FX335D,F215D,GL32D,L4150D,FX24D,B2150HD,TA527F,TA530F
Re: Branson 4020, luz w kierownicy i dziwne odglosy.
Czyli demontaż siłownika nie jest konieczny?Odkręcasz siłownik od hydrauliki aby można było jakieś 3 mm wbić dławice do środka i w tym zagłębieniu jest takie zabezpieczenie z drutu .Jak wyjmiesz to możesz dławicę wyjąć na zewnątrz .
Branson 4020
- yanmarf17d
- Posty: 1035
- Rejestracja: 03 mar 2017, 21:31
- Lokalizacja: podkarpackie
Re: Branson 4020, luz w kierownicy i dziwne odglosy.
Jak masz dostęp do przewodów hydraulicznych, to pewnie dostęp do czterech łap (może są tylko dwie) mocujących siłownik też będzie wystarczający. Chyba lepiej robić to poza ciągniczkiem. Nie wymienisz uszczelnień bez demontażu siłownika.
Zdzisław - YanmarF17D + Kubota GL32
www.youtube.com/channel/UCQPErmTFOB6a_AF-9XMFlcw
www.facebook.com/yanmarmania/
https://www.facebook.com/groups/647020436955553 Kubota GL -użytkownicy i entuzjaści małych traktorów
www.youtube.com/channel/UCQPErmTFOB6a_AF-9XMFlcw
www.facebook.com/yanmarmania/
https://www.facebook.com/groups/647020436955553 Kubota GL -użytkownicy i entuzjaści małych traktorów
Re: Branson 4020, luz w kierownicy i dziwne odglosy.
Poszło całkiem łatwo, uszczelnienia zamówione i jutro składam. W oleju sporo powietrza, brak ''syfu''
Branson 4020
Re: Branson 4020, luz w kierownicy i dziwne odglosy.
Czyli trzeba pobawić się z odpowietrzeniem . Wewnątrz też wymieniasz czy tylko manszety zewnętrzne ?
Re: Branson 4020, luz w kierownicy i dziwne odglosy.
Wymieniam wszystko, również środek, ale w środku jest tylko jeden oring.
Branson 4020
Re: Branson 4020, luz w kierownicy i dziwne odglosy.
A może jest tam x-oring taki oring o przekroju https://static.abstore.pl/img/oringi/6a ... 62-nbr.jpg są lepsze od standardowych w takim wypadku