Kubota GL33 hi-speed

Gelo
Posty: 417
Rejestracja: 24 paź 2017, 10:05
Lokalizacja: Kock

Re: Kubota GL33 hi-speed

Post autor: Gelo » 12 lis 2019, 17:39

A tak wygląda praca na padniętym wtrysku....
Wtrysk raczej nie wysiada z dnia na dzień a kolor dymienia nie jest wtryskowy a bardziej pierścieniowy. Niebieski dym to spalanie oleju, czarny oznacza bogatą(niespaloną) mieszankę. Dodatkowo zobacz czy oleju w silniku nie przybywa.
Branson 4020

kamil_rc
Posty: 130
Rejestracja: 01 kwie 2019, 22:09
Lokalizacja: Wadowice

Re: Kubota GL33 hi-speed

Post autor: kamil_rc » 12 lis 2019, 18:52

Dziś wykręcałem wtryski i cyklem zdjęcia drążków-jeszcze nie pomalowane.
Obrazek

Obrazek

Dym wygląda na niebieskawy pod ledem, rano jak odpaliłem to na biało kopcił. Też początkowo myślałem że pierścienie ale oleju nie ubyło ani nie przybyło i też kolor się nie zmienił, no i kolor spalin całkiem inny

Jutro wysyłam wtryski do regeneracji i pompe do przeglądu. Koszt nowej końcówki wtrysku w moim przypadku to 77zł+robota 45zł/szt, pompa rozebranie i złożenie 120, rozebranie i złożenie na nowych uszczelkach 250, regeneracja pompy tutaj nie wiadomo od 500-3000zł... Więc zobaczymy co wyjdzie w praniu.

W sumie może uda mi się jeszcze kompresje sprawdzić, jak pożyczę od kogoś zestaw do pomiaru kompresji.

Gelo
Posty: 417
Rejestracja: 24 paź 2017, 10:05
Lokalizacja: Kock

Re: Kubota GL33 hi-speed

Post autor: Gelo » 12 lis 2019, 19:26

Dym wygląda na niebieskawy pod ledem, rano jak odpaliłem to na biało kopcił. Też początkowo myślałem że pierścienie ale oleju nie ubyło ani nie przybyło i też kolor się nie zmienił, no i kolor spalin całkiem inny
Czyli wg mnie to na bank nie wtrysk. Lejący wtrysk zostawia ślad w oleju. Dymienie na biało to oznaka UPG nie zawsze ale weź to pod uwagę. Sprawdzenie wtrysków i pompy tylko i wyłącznie w twojej obecności.
Branson 4020

lewan24pl
Posty: 1295
Rejestracja: 15 cze 2015, 21:42
Lokalizacja: UK

Re: Kubota GL33 hi-speed

Post autor: lewan24pl » 12 lis 2019, 19:43

Dzięki za foty
W życiu jest tylko pewna śmierć i podatki

Awatar użytkownika
piotrbpm
Posty: 1965
Rejestracja: 03 lut 2013, 12:02
Lokalizacja: Nałęczów

Re: Kubota GL33 hi-speed

Post autor: piotrbpm » 12 lis 2019, 20:42

Maszyneria coś nie równo pracuje ,spytam nie śmiało bo miałem przypadek kolegi kiedy wysłał żonę po olej napędowy a ta mu przywiozła 10l benzyny :) i się nie skapną .
Objawy były podobne nie miał czystej benzyny tylko pół na pół .
https://www.youtube.com/user/piotrbpm/videos
B7001D,YM2000,YM2210,YM2000B,B8200D,B1550D,YM2310D,YM2420D,D238F,
YM2210D,B1702D,L3200F,B1902D,FX335D,F215D,GL32D,L4150D,FX24D,B2150HD,TA527F,TA530F

kamil_rc
Posty: 130
Rejestracja: 01 kwie 2019, 22:09
Lokalizacja: Wadowice

Re: Kubota GL33 hi-speed

Post autor: kamil_rc » 12 lis 2019, 20:47

Gelo kurde nastraszyłeś mnie... Zobaczymy co będzie z wtryskami, niestety nie uda mi się być przy teście, więc dopiero wyjdzie z czasem. Myśle że najlepszym będzie sprawdzenie kompresji.

Piotrze paliwo to czysty ON, więc to nie taka prosta sprawa chyba bedzie ;/

Gelo
Posty: 417
Rejestracja: 24 paź 2017, 10:05
Lokalizacja: Kock

Re: Kubota GL33 hi-speed

Post autor: Gelo » 13 lis 2019, 10:36

Zanim oddasz wtryski, sprawdź ciśnienie a to dużo wyjaśni. Parę groszy możliwe że się obleży.
Branson 4020

kamil_rc
Posty: 130
Rejestracja: 01 kwie 2019, 22:09
Lokalizacja: Wadowice

Re: Kubota GL33 hi-speed

Post autor: kamil_rc » 13 lis 2019, 17:36

Ciśnienie 23, 22, 21 idąc od przedniej osi do tylnej. Więc ciśnienie nie najgorsze ale też nie najlepsze. Wtryski z pompa dziś pojechały. Pomysł jeszcze wpadł aby sprawdzić czy nie ma oleju w płynie chłodniczym ani zanieczyszczeń-nie ma nic a był przy zakupie wlewany nowy.

Gelo
Posty: 417
Rejestracja: 24 paź 2017, 10:05
Lokalizacja: Kock

Re: Kubota GL33 hi-speed

Post autor: Gelo » 13 lis 2019, 19:24

Ciśnienie 23, 22, 21 idąc od przedniej osi do tylnej.
No w miarę równe, więc to nie upg. Mogłeś zrobić fotkę wtrysków po wyjęciu.
Branson 4020

Awatar użytkownika
marekspectra
Posty: 2574
Rejestracja: 31 sty 2013, 17:16
Lokalizacja: Beskid Niski (Podkarpacie)

Re: Kubota GL33 hi-speed

Post autor: marekspectra » 13 lis 2019, 21:32

Mój pompiarz juz zaprzestał działalności - emerytura. Ciśnienia nie sa idealne , różnica miedzy skrajnymi wartościami. Sprawdz luzy zaworowe. Zrób próbę olejową przy pomiarze ciśnienia.

dla nie wtajemniczonych :) link:

https://mojafirma.infor.pl/moto/eksploa ... ejowa.html
KubotaL22 BF300 kuhnGMD33 EFG145 glebaRS1351 pług2skib sadzarka kopaczka i inne

ODPOWIEDZ