Kubota GL260

jarced
Posty: 9
Rejestracja: 15 sie 2014, 20:47

Re: Kubota GL260

Post autor: jarced » 13 maja 2020, 23:23

Dj Snake pisze:
13 maja 2020, 12:08
Nie jest on za długi i nie będzie przeszkadzał przy pracy z wałkiem wom?
Sam zaczep jest demontowalny. Można wyciągać pracując maszynami na wom.

Dodatkowe foto dla jasności:
https://photos.app.goo.gl/CZn8ByNwM4tEBjSM8

jarced
Posty: 9
Rejestracja: 15 sie 2014, 20:47

Re: Kubota GL260

Post autor: jarced » 18 maja 2020, 07:51

skok 1,25 M14 i M12 L=40

lewan24pl
Posty: 1223
Rejestracja: 15 cze 2015, 21:42
Lokalizacja: UK

Re: Kubota GL260

Post autor: lewan24pl » 23 maja 2020, 16:21

Naprawdę elegancki zaczep a dużo kosztował jeśli można wiedzieć


W końcu jak wymieniłem ten symering wałka to nigdy nie zwracałem uwagi czy cieknie czy nie ale pod długim czasie i już nie jednym koszeniu wygląda sucho z czego jestem zadowolony
Bo myślałem że może już bieżnia wałka gdzie warga uszczelniacza się styka jest wytarta i że wymiana nic nie pomoże a tu okazuje się jak na razie że jest ok :D
Obrazek
W życiu jest tylko pewna śmierć i podatki

jarced
Posty: 9
Rejestracja: 15 sie 2014, 20:47

Re: Kubota GL260

Post autor: jarced » 30 cze 2020, 21:38

k_sit pisze:
02 maja 2018, 16:17
Chyba tylko teoria skoro tyle jest wyjaśnione . Jak by podpiął siłownik to może by zrozumiał to zastosowanie które jest u niego. Tłumaczyłem że to samą dźwignią co tuz w traktorze . Jak podepnie to siłownik mu się wysunie jak da dźwignie do góry a opadnie jak da w dół pod własnym ciężarem. Czy to takie skomplikowane ?. Jeżeli nie masz siłownik odkręć szybkozłączkę i podstaw bańkę,przełącz dźwignią do góry i popłynie olej. To proste jest .
Odnośnie tego cytatu i pozostałych które opisują jak wykorzystać funkcję fabryczną kuboty jeżeli chodzi o kiprowanie poprzez włączenie się do hydrauliki tuza.

Pytanie. Jeżeli mam podczepioną przyczepę na trójkącie na tuzie lub do dolnego zaczepu a może i nawet górnego. W zasadzie byle gdzie. Ramiona tuza będą mi przeszkadzały przy skręcaniu i chciałbym mieć je cały czas w górze żeby dyszel mógł swobodnie się poruszać podczas skrętów. Czy jest ktoś kto by tak nie potrzebował? Jak mam "kiprować tym tuzem" siłownik jednostronny takiej wywrotki skoro, żeby spuścić olej z siłownika muszę opuścić ramiona które będą mi przeszkadzały podczas jazdy a jak będę chciał je podnieść to będę zasilał siłownik i podnosząc kipr itd...

lewan24pl
Posty: 1223
Rejestracja: 15 cze 2015, 21:42
Lokalizacja: UK

Re: Kubota GL260

Post autor: lewan24pl » 30 cze 2020, 21:54

Z tego co pamiętam ktoś tam napisał tak że ramiona idą do góry i jak osiągnął swoją górną granicę to wtedy zaczyna pompować olej na kiper a tak można ruszać góra dół jak dobrze pamiętam
A osobiście nie próbowałem ale mam wyjście zrobione z tylnego podnośnika na kiper
W życiu jest tylko pewna śmierć i podatki

jarced
Posty: 9
Rejestracja: 15 sie 2014, 20:47

Re: Kubota GL260

Post autor: jarced » 30 cze 2020, 22:23

Ok mam. Obejrzałem zalinkowany wcześniej film i tam piotrbpm (https://www.youtube.com/watch?v=7UllYqW ... u.be&t=533) blokuje hydraulikę tuza pokętłem. Ok. Zablokuje opadanie w dół (podnoszenia tuza do góry to nie blokuje). Więc mając tuza w górze z zablokowanym tym pokrętłem a na dolnym zaczepie podpięta przyczepa tak. Więc ma to w sumie sens. Ale zrobiłem próbę. Odkręciłem tak jak któryś kolega wspomniał wcześniej lecz olej nie leci jak to się miało dziać. Więc zrobię jeszcze inaczej. Czyli tak jak zaleca większość (https://www.youtube.com/watch?v=VGcAUmLg7Xg) ale inaczej (tu wstawię link do foto).
Ostatnio zmieniony 01 lip 2020, 03:31 przez jarced, łącznie zmieniany 1 raz.

lewan24pl
Posty: 1223
Rejestracja: 15 cze 2015, 21:42
Lokalizacja: UK

Re: Kubota GL260

Post autor: lewan24pl » 30 cze 2020, 22:54

Mi już nie pamiętam,ktoś z kolegów na forum wytłumaczyć że kiper w ten sposób podłączony do tylnego podnośnika działa dopiero jak ramiona pójdą do góry i staną w maksymalnym górnym punkcie i wtedy zacznie pompować olej
Coś takiego
W życiu jest tylko pewna śmierć i podatki

Awatar użytkownika
piotrbpm
Posty: 1820
Rejestracja: 03 lut 2013, 12:02
Lokalizacja: Nałęczów

Re: Kubota GL260

Post autor: piotrbpm » 01 lip 2020, 14:50

jarced pisze:
30 cze 2020, 22:23
Ok mam. Obejrzałem zalinkowany wcześniej film i tam piotrbpm (https://www.youtube.com/watch?v=7UllYqW ... u.be&t=533) blokuje hydraulikę tuza pokętłem. Ok. Zablokuje opadanie w dół (podnoszenia tuza do góry to nie blokuje). Więc mając tuza w górze z zablokowanym tym pokrętłem a na dolnym zaczepie podpięta przyczepa tak. Więc ma to w sumie sens. Ale zrobiłem próbę. Odkręciłem tak jak któryś kolega wspomniał wcześniej lecz olej nie leci jak to się miało dziać. Więc zrobię jeszcze inaczej. Czyli tak jak zaleca większość (https://www.youtube.com/watch?v=VGcAUmLg7Xg) ale inaczej (tu wstawię link do foto).
Niestety mogłem się mylić co do działania tego bajeru ,wyjście owszem dorobiłem ale nigdy nie dane mi było z niego skorzystać .
Zachęcam przenieść ciekawy temat do działu hydraulika .
https://www.youtube.com/user/piotrbpm/videos
B7001D,YM2000,YM2210,YM2000B,B8200D,B1550D,YM2310D,YM2420D,D238F,
YM2210D,B1702D,L3200F,B1902D,FX335D,F215D,GL32D,L4150D,FX24D,B2150HD

ODPOWIEDZ